Timing is belangrijk!

Hoe bereik ik mijn klanten zonder vakbeurs of bijeenkomsten? In november 2020 stuurde wij 1000 relaties een mailing met tips en voorbeelden om in contact met hun klanten te blijven… via de brievenbus!

Onze ‘Hallo! Mag ik even je aandacht’ mailing was geen groot succes. Onze timing was de boosdoener. Een opleving van het welbekende virus zorgde ervoor dat Nederland weer op slot ging en daarmee onze mailing op een stapel belandde. Zeer waarschijnlijk is hij niet gelezen, of hergebruikt in zijn 2e leven als bureaukalender. Jammer, maar het is niet anders. De les die wij geleerd hebben? Timing is essentieel.

Wij zetten nog wat tips uit die mailing voor jullie hieronder op een rij:
Verdient jouw klant extra aandacht?
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Online ligt voor de hand, print is bijdehand
Maak het tastbaar!
Gewoon via de brievenbus!
Kies voor print, bewezen effectief en verrassend!
Welke vorm van print werkt voor jou het meest effectief?
Maak het persoonlijk!
Maak het onderscheidend!
Maak het onderdeel van de mediamix!
Wij helpen jou graag!

We blijven zoeken naar manieren om jou mooie projecten te laten zien, te informeren, te inspireren en om mee te denken op het gebied van print. Heb jij een tip of idee voor ons? Laat jouw commentaar achter of stuur een mail verkoop@vandeventer.nl.

 

Geef een reactie