Vloersticker
kampioen van het Westland

Ook bij Van Deventer voelden we dat de economie ongeveer tot stilstand kwam de laatste maanden. Gelukkig zijn we een gezond bedrijf en hebben we een klantenbestand dat uit gezonde en gerenommeerde bedrijven bestaat. Maar schakelen was het wel. En omdat ons DNA nu eenmaal creativiteit en flexibiliteit bevat, ontwikkelden we binnen no-time een webshop voor communicatiemiddelen in de nieuwe anderhalvemeter-economie.

Het was een doorslaand succes. We hebben de afgelopen weken vrijwel non-stop vloerstickers en informatieborden geproduceerd. Ook hebben we er veel van geleerd, onder meer door een samenwerkingsverband met VLP Flexibele Afscheidingen in Naaldwijk. In de nabije toekomst gaan we onze webshop verder uitbreiden.

Sterker uit de crisis
Het initiatief laat zien dat je ook sterker uit een crisis kan komen, omdat we geloven in het communiceren in print. Maar dan wel op een manier die voor u als klant werkt. Of het nu vloerstickers, doosjes, displays, brochures of visitekaartjes zijn: we blijven altijd onze creativiteit inzetten.

Geef een reactie